П’ЄСА
П’ЯТА ОКТАВА
П’ЯТИДОЛЬНИЙ ТАКТ
ПА
ПА Д’АКСЬОН
ПА-ДЕ-ДЕ
ПА-ДЕ-КАТР
ПА-ДЕ-ПАТІНЕР
ПА-ДЕ-ТРУА
ПАВАНА
ПАЛЕОГРАФІЯ МУЗИЧНА
ПАЛОТАШ
ПАМ’ЯТЬ МУЗИЧНА
ПАНДЕЙРА
ПАНДЕРО
ПАНДУРІ
ПАНК-РОК
ПАНК-ФАНК
ПАНТАЛЕОН
ПАНТОМІМА
ПАРАДИГМА
ПАРАДНИЙ МАРШ
ПАРАЛЕЛІЗМ
ПАРАЛЕЛЬНЕ ГОЛОСОВЕДІННЯ
ПАРАЛЕЛЬНІ ІНТЕРВАЛИ
ПАРАЛЕЛЬНІ ТОНАЛЬНОСТІ
ПАРАПАКЗУК
ПАРАФОНІЯ
ПАРАФРАЗА
ПАРОДІЯ
ПАРТЕСНИЙ СПІВ
ПАРТИТА
ПАРТИТУРА
ПАРТІЯ
ПАСАЖ
ПАСАКАЛЬЯ
ПАСАМЕЦО
ПАСІОН
ПАСП’Є
ПАСТИЧО
ПАСТОРАЛЬ
ПАСТУРЕЛЬ
ПАТАРАГ
ПАТЕТ
ПАТЕФОН
ПАУЕР-МЕТАЛ
ПАУЗА
ПАХТА-УН
ПЕАН
ПЕДАГОГ
ПЕДАГОГІКА
ПЕДАГОГІЧНІ ЗДІБНОСТІ
ПЕДАЛІЗАЦІЯ
ПЕДАЛЬ
ПЕДАЛЬНА ТАРІЛКА
ПЕЛОГ
ПЕНТАКОРД
ПЕНТАТОНІКА
ПЕНТАХОРД
ПЕРЕДУВАННЯ
ПЕРЕЖИВАННЯ
ПЕРЕКЛАД
ПЕРЕКЛАДЕННЯ
ПЕРЕКРЕСЛЕНИЙ МОРДЕНТ
ПЕРЕПЛЯС
ПЕРЕЧИННЯ
ПЕРІОД
ПЕРКАШН
ПЕРКУСІЯ
ПЕРМУТАЦІЯ
ПЕРПЕТУУМ МОБІЛЕ
ПЕРСЕВЕРАЦІЯ
ПЕРХУЛІ
ПЕРЦЕПЦІЯ
ПЕРША ГАРМОНІЯ
ПЕРША ОКТАВА
ПИПА
ПИТАЛЬНЕ РЕЧЕННЯ
ПИЩАЛЬ
ПИЩИК
ПІАНІНО
ПІАНОЛА
ПІВТОН
ПІДБОРІДНИК
ПІДГОЛОСКОВА ПОЛІФОНІЯ
ПІДГОЛОСНИК
ПІДГОЛОСОК
ПІДГРИФОК
ПІДСВІДОМЕ
ПІДСПІВУВАЧ
ПІДСТАВКА
ПІДТЕКСТОВКА
ПІККОЛО
ПІЛА-УЙН
ПІНКІЛЬО
ПІСЕННИК
ПІСЕННІСТЬ
ПІСНЕСПІВ
ПІСНЯ
ПІСНЯ БЕЗ СЛІВ
ПІСТОН
ПІФАГОРІВ СТРІЙ
ПІФАГОРІЙЦІ
ПІФАГОРОВА КОММА
ПІФЕРАРО
ПІФЕРО
ПІХОТНИЙ РІЖОК
ПІЦИКАТО
ПЛАГАЛЬНИЙ КАДАНС
ПЛАГІАТ
ПЛАЧ
ПЛЕКТР
ПЛЯСКА
ПОБІЧНА ПАРТІЯ
ПОБІЧНА ТЕМА
ПОБІЧНА ТОНАЛЬНІСТЬ
ПОБІЧНИЙ ТОН
ПОБІЧНІ ДОМІНАНТИ
ПОБІЧНІ СТУПІНІ
ПОБУДОВА
ПОВНИЙ КАДАНС
ПОГЛАСИЦЯ
ПОГОЛОСНИКИ
ПОДВІЙНА КРАПКА
ПОДВІЙНА НОТА
ПОДВІЙНА ФУГА
ПОДВІЙНИЙ БЕМОЛЬ
ПОДВІЙНИЙ ДІЄЗ
ПОДВІЙНИЙ ЗВОРОТНИЙ МОРДЕНТ
ПОДВІЙНИЙ КОНТРАПУНКТ
ПОДВІЙНИЙ МОРДЕНТ
ПОДВІЙНИЙ ХОР
ПОЕМА
ПОЗААКОРДОВІ ТОНИ
ПОЗИТИВ
ПОЗИЦІЯ
ПОКЛИКАННЯ
ПОЛ
ПОЛІАКОРД
ПОЛІГАРМОНІЯ
ПОЛІГІМНІЯ
ПОЛІЛАДОВІСТЬ
ПОЛІМЕТРІЯ
ПОЛІМОДАЛЬНІСТЬ
ПОЛІРИТМІЯ
ПОЛІСТИЛІСТИКА
ПОЛІТЕМАТИЗМ
ПОЛІТЕМПОВІСТЬ
ПОЛІТОНАЛЬНІСТЬ
ПОЛІФОНІЧНІ ВАРІАЦІЇ
ПОЛІФОНІЯ
ПОЛІФУНКЦІОНАЛЬНІСТЬ
ПОЛІХОРД
ПОЛІХРОННІСТЬ
ПОЛКА
ПОЛО
ПОЛОВИННА НОТА
ПОЛОВИННА ПАУЗА
ПОЛОВИННИЙ КАДАНС
ПОЛОНЕЗ
ПОЛСКА
ПОЛЬКА
ПОЛЬОТНІСТЬ
ПОМЕР
ПОМІТИ
ПОНЯТТЯ
ПОП-МУЗИКА
ПОПУРІ
ПОРІЖОК
ПОРТАМЕНТО
ПОРТАТИВ
ПОРТАТО
ПОСПІВКА
ПОСТ-ПАНК
ПОСТАВА
ПОСТАНОВКА
ПОСТАНОВКА ГОЛОСУ
ПОСТЛЮДІЯ
ПОХІДНИЙ МАРШ
ПОХІДНІ ЛАДИ
ПОХОРОННИЙ МАРШ
ПОЧУТТЯ
ПОШЕТ
ПОШУК
ПРАЗНИКИ
ПРЕДЙОМ
ПРЕЛЮД
ПРЕМ’ЄРА
ПРЕМІЇ
ПРЕСТИСИМО
ПРЕСТО
ПРИЗНАКИ
ПРИКРИТТЯ ЗВУКУ
ПРИМА
ПРИМАДОННА
ПРИНЦИПАЛ
ПРИНЦИПИ
ПРИСПІВ
ПРИЧИТАННЯ
ПРО АВТОРА
ПРО СЛОВНИК
ПРОВЕДЕННЯ
ПРОГРАМА
ПРОГРАМОВА МУЗИКА
ПРОГРЕСИВ-ДЖАЗ
ПРОГРЕСИВ-РОК
ПРОДЮСЕР
ПРОЛОГ
ПРОМЕНАД-КОНЦЕРТИ
ПРОМЕТЕЇВ АКОРД
ПРОМОУТЕР
ПРОПОСТА
ПРОПРІЙ
ПРОСОДІЯ
ПРОСТА ФУГА
ПРОСТІ ІНТЕРВАЛИ
ПРОСТІ ТАКТИ
ПРОСТІ ФОРМИ
ПРОСТОРОВА МУЗИКА
ПРОТЕСТАНТСЬКИЙ ХОРАЛ
ПРОТИЛЕЖНЕ ГОЛОСОВЕДЕННЯ
ПРОТИРУХ
ПРОТИСКЛАДЕННЯ
ПРОХІДНИЙ ЗВУК
ПРУЖИНА
ПРЯМЕ ГОЛОСОВЕДЕННЯ
ПРЯМИЙ РУХ
ПСАЛМИ
ПСАЛМОДІЯ
ПСАЛТЕРІЙ
ПСАЛТИР
ПСАЛЬМА
ПСЕВДОНІМ
ПСИХІКА
ПСИХІЧНІ ВЛАСТИВОСТІ
ПСИХІЧНІ ПРОЦЕСИ
ПСИХІЧНІ СТАНИ
ПСИХОДЕЛІК-РОК
ПСИХОЛОГІЯ МИСТЕЦТВА
ПСИХОЛОГІЯ МУЗИЧНА
ПУАНТИЛІЗМ
ПУЛЬГА-ТАНЦ
ПУЛЬТ
ПУНКТИРНИЙ РИТМ
ПУРИМШПІЛЬ
ПУТЕВИЙ РОЗСПІВ
ПУТЬ
ПХАЧИЧ
ПЮПІТР